søndag den 13. maj 2012

det der weekend er sgu ikke helt dumt

i denne weekend har jeg kun brugt tiden på at hygge mig helt vildt. fredag gav min fysiklærer hinbærsnitter til hele klassen, som selvfølgelig faldt i rigtig god jord + vores dansklærer gav klassen en time før fri. samme aften skulle jeg spise med gizz, from og kasper, hvor vi skulle lave 3 retters menu. mig og gizz var nede at handle, hvor vi købte alle tingene ind + små twister is med flødeis udenom. de var simpelthen så gode, jeg havde helt glemt det! 
vores selvvalgte menu bestod af:

forret: tun med løg og cream fraiche, en halv avocado med cream fraiche dressing med purløg, salt, pebber og citron. dertil var der også iceberg salat, tomatbåde og ciabattabrød.

hovedret: ris taffel. jeg er så kræsen og fik lov til at få pasta til mit. så der var ris og pasta, karry sovs, svinekød i tern, peanuts, kokos og ananasringe. 

dessert: hjemmelavede brownies med hinbær sorbet. dertil blev der lavet metallica.
metallica bestod af hinbær brus, fanta exotic, lime og bacardi razz. 


vi gør klar.

krydrer sovsen.

det fine bord, som jeg havde dækket.
os allesammen, som sidder og ser totalt artige ud.

forretten. 
hovedretten.

desserten

vores lækre drinks.
om lørdagen lå vi hele dagen og så TLC, hvor vi senere på aftenen skulle over til en af vores fælles kammerater mig, frida og gizz. det var også skide hyggeligt. massere af musik, vin, søde mennesker og spil. nu sidder jeg bare på mit værelse og prøver at tage mig sammen til at få noget ordentlig tøj på, så jeg kan komme på arbejde kl. 16. 

vi spiller 1,2,3.

et smukt billede af mig, from og gizz. <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar