torsdag den 10. maj 2012

city syd besøg

 i dag har jeg været i storcenteret med to af mine bedste venner, kasper og regitze.
det har været en rigtig hyggelig tur. dog havde jeg sagt til mig selv, at jeg ikke skulle
købe noget mad i dag overhovedet. hvad gør jeg så? 
vi kom forbi quick food og så skiltet med pizzaer, så vi måtte selvfølgelig ha' pizza. vi bestilte derfor en med skinke, ananas og dressing og den anden var med pepperoni og pebber. det var overhovedet ikke dumt, slet ikke når vi fik ice tea til. derfor valgte jeg, at jeg ville forkæle mig selv lidt, så jeg købte et nyt cover til min iphone. jeg synes selv, at det er superfedt - specielt når jeg kun skulle smide 30 efter det. udover det købte jeg hårfarve, da jeg er blevet lidt træt af mit sorte og vil prøve noget mørkebrunt for at se, hvordan det kommer til at se ud. det bliver rigtig spændende. jeg købte også en øjenbryns liner, så jeg ikke render rundt med sorte øjenbryn og brunt hår. alt i alt en supergod dag!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar